شماره تلفن قالیشویی پامچال در شیراز

قالیشویی پامچال

معرفی خدمات قالیشویی پامچال شیراز

كارخانه قالیشویی پامچال دارای ۷ شعبه در سراسر شیراز

نیم قرن سابقه درخشان

مجهز به پیشرفته ترین دستگاه های روز دنیا

شستشوی مكانیزه انواع قالی و قالیچه گلیم گبه جاجیم نمد

فرش ماشینی – فرش دستباف – اعلا – ابریشم – گل ابریشم

سجاده مساجد موكت – شستشو با رعایت اصول مذهبی

شستشو و خشكشویی انواع مبلمان منزل و اداری – در محل شما

تعمیرات و رفوگری فرش شامل : ریشه – زیگزاگ – رنگبرداری و رفع سوختگی

عضو اتحادیه قاليشویی های شیراز

آدرس کارخانه : سلطان آباد – روستای قره باغ – کوچه رودخانه – خیابان رنگریزی – قالیشویی پامچال

قالیشویی پامچال

شستشوی انواع قالی و قالیچه گلیم گبه جاجیم نمد – فرش ماشینی – فرش دستباف

اعلا – ابریشم – گل ابریشم – سجاده مساجد موکت – ( شستشو با رعایت اصول مذهبی )

شستشو و خشکشویی مبلمان منزل و اداری – در محل شما

تعمیرات فرش شامل : ریشه – زیگزاگ – رنگبرداری و رفع سوختگی

شماره تلفن های قالیشویی پامچال در شیراز

شعبه خیابان فخرآباد : ۰۷۱۳۸۳۱۹۲۰۰

شعبه معالی آباد : ۰۷۱۳۶۲۵۳۰۰۰

شعبه بلوار زرهی : ۰۷۱۳۸۳۰۱۰۱۰

شعبه بلوار رحمت : ۰۷۱۳۸۲۵۲۵۲۵

شعبه بلوار سرباز : ۰۷۱۳۸۳۱۴۱۴۱

شعبه سرداران : ۰۷۱۳۷۴۰۷۰۶۱

شعبه ادبیات : ۰۷۱۳۲۲۵۳۸۵۰

2.7/5 - (37 امتیاز)

22 دیدگاه‌ها

  1. مجتبی قلعه نوی

    خدمات بسیار ضعیف و بد قول می باشند

  2. سلام این قالیشویی از نظر شستشو کیفیتی بسیار ضعیف داره دیگه اینکه خیلی بدقولی هستند و اینکه خیلی در تماسی که باهاشون داریم بداخلاقند اصلا مثل اینکه از دماغ فیل افتادن راحت با ما با تحکم صحبت میکنند من اصلا از عملکردشان راضی نبودم

  3. یوسف احمدی

    افتضاح. افتضاح. برخورد نامناسب، قیمت بالا، تأخیر زیاد، کیفیت متوسط. راننده هاشون هرطور بخوان با مشتری رفتار می کنند. با دفتر مرکزی که تماس میگیرید میگن به ما مربوط نمیشه. به راننده تحویل دادید از خودش بخوایین.
    معلوم نیست اصلاً نظارتی بر این قالیشویی میشه یا نه. کلی کامنت منفی هست اما همچنان دارن بدون توجه کار می کنن.

    • محمد امین زارع

      سلام دوستان قالیشویی پامچال خودشو جای قالیشویی (فخرآباد قدیمی) جا زده و به دروغ میگویند که هفت شعبه فعال داریم در صورتی که همچین چیزی نیست تمامی شعب غیرفعال هستند فقط در شعبه ای که واقع در خیابان فخرآباد هست فرش را تحویل میگیرند.
      چند سالی هست که داره با مدیریت (آقای وحید کریمزاده جهرمی) فعالیت میکنه طبق تحقیقاتی که بنده کردم از کسبه و همکارانشون و….. ایشون شدیدا مشکل اعصاب و روان داره بصورت ژنتیکی اصلا نباید برای همچین فردی جواز کسب صادر میشد
      فرش مارو هم پاره کردند و بهمون توهین کردند

  4. خدمات بسیار ضعیف و خیلی بد قول هستند اگر میخوایید فرش تون خراب بشه بهشون بدید مخصوصا شعبه پامچال ،

    • قالیشویی پامچال مدیریت و کارکنان بسیار بی ادبی داره و فرش ما بعد از تحویل بوی تعفن میداد و هر چی پیگیری کردیم پاسخگو نبودند و نهایتا به اتحادیه قالیشویی شکایت کردیم

  5. بدترین قالیشویی که دیدم همین پامچال هست بعد از ده روز فرش های ما رو آوردن موقع سفارش گیری میگن فرشی ۱۸۰ موقع ثبت فاکتور میزنن فرشی ۲۴۰ قیمت هر کاور ۱۴۰ حساب میکنن ولی اولش میگن ۷۰ دزدی میکنن به معنی واقعی کلمه

  6. قالیشویی پامچال شیراز با مدیریت بسیار بی ادب و ضعیف هست.فرش ما را برای شستشو بردند و وقتی اوردن بوی تعفن میداد و هر چی پیگیری کردیم به نتیجه ای نرسیدیم و نهایتا شکایت کردیم!

  7. بسیار کارکنان و مدیریت بی ادبی داره قالیشویی پامچال شیراز (فخرآباد).اصلا فرش ما شسته نشده بود و کثیف تحویل ما داده شد و پاسخگو هم نبودند

    • محمد امین زارع

      توجه کنید دوستان طبق تحقیقات بنده (قالیشویی پامچال)
      چندصدتا خط تلفن ثابت خریدند (به اسم شعبه های مختلف) و چندصدتا سیمکارت مختلف به اسم اشخاص مختلف خریدند و دایورت کردند روی چندصدتا گوشی دو سیمکارت که عده ای فقط مشغول جواب دادن به گوشی ها هستند و در دیوار فعالیت میکنند و با شماره های مختلف آگهی میزنند و شکل تمام آگهی ها با یکدیگر متفاوت هستند بدون اینکه کسی شک کند
      مردم هم از همجا بیخبر شماره ها را میگیرند اما متوجه نمیشوند که با یکجا تماس گرفتند به همین صورت مردم را در دام می اندازند که اگر کسی هم نخواهد فرشش را به این قالیشویی بدهد ندانسته بدهد کاملا سیستم حقه بازی توسط مدیریت این مجموعه اعمال شده خیلی مواظب باشید
      لطفا خواهش میکنم نشر دهید!!

  8. قالیشویی پامچال بسیار خدمات ضعیفی داره .فک میکنم فقط با آب قالی ها رو میشورند و تحویل مشتری میدن.دو تا قالی تقریبا روشن رو بهشون دادم و بسیار افتضاح شسته شده بود و مجبور شدم دوباره برگشت بدم برای دوباره کاری .

    • یعنی نمی‌دونم چه واژه ای بشه واسه این مجموعه استفاده کرد، ولی بد تمرین عناوین و القابی رو که بلدید و تو ذهنتون دارید، برای این قالیشویی کمه
      دروغگویی و بی مسولیتی و بی ادبی که نگم براتون
      خلاصه، قالی تون رو آتیش بزنید، بهتره که بدید دست این جانوران که بشورنش

  9. نیم قرن سابقه بخوره تو سرشون مبلای ما رو شستن یک ملیون گرفتن نشسته بودن بهتر بود وقتی خشک شد دیدیم ابشو خوب نکشیدن تمام مبلامون لکه گرفته بود نزدیک به ده بار تماس گرفتیم باهاشون حتی با مدیرش ولی آخر نیومدن حرومتون باشه الهی

  10. افتضاح افتضاح افتضاح افتضاح افتضاح

  11. قالیشویی پامچال شیراز، بسیار بی ادب و کلاه بردار از نظر اخذ هزینه قالیشویی و حمل نقل هست. بسیییار پشیمانیم از اینکه کار را به ایشان دادیم.

  12. قالی شوئی پامچال بسیار افتضاح هست، فرشهای را که برای شستشو تحویل دادیم همه را کثیف تر و پر از لکه کرده و هرچه هم تماس میگیریم اصلا پاسخگو نیستند و کاملا بی ادبانه و بی مسئولیت پاسخ تماس را میدهند و میگویند ما هیچ کاره ایم و فقط یک منشی هستیم، لطفا راهنمائی بفرمائید از این قالی شوئی افتضاح به کجا باید شکایت کنیم، به بقیه هم پیشنهاد میکنم اگر میخواهید فرشتان خراب و به درد نخور شود حتما بدهید به این قالیشویی.

  13. همه چیزش افتضاح! اما بدترینش رفتار مدیرش آقای کریم زاده هست، بسیار بی ادب و گستاخ.
    انگار از مشتریهاش طلبکاره!

  14. قالیشویی پامچال فرش های نو من رو خراب کرد و پاسخگویی بسیار بد و نامحترمانه

  15. بدرد نخور ترین و بی ادب ترین بی مسئولیت ترین قالی شویی شیراز فرش ۲۵ میلیونی رک بردن وقتی تحویل گرفتیم گوشه فرش پاره و روی فرش پر از لکه کثیف هست چندین بار تماس گرفتیم و حضورا رفتیم ولی مدیرت فوق‌العاده بیشعور و بی مسئولیت انقدر براشون عادی بود که خیلی ریلکس فقط شمارو میفرستن دنبال نخود سیاه و هیچ نتیجه ای نمیرسید الان هرچه تو سایت ها میگردم دنبال اتحاده قالیشویی شیراز پثدا نمیکنم
    اگه دوست دارید فرشاتون خراب شه اینجارو پیشنهاد میکنم

  16. قالیشویی پامچال فرش‌های ابریشم و نو مارو پاره و کثیف تحویل داده و با بی شخصیتی هرچه تمام تر جواب داده، این قالیشویی باید پلمپ بشه. صنف قالیشویی شیراز اصلا وجود خارجی نداره؟

  17. دوستان قالیشویی پامچال افتضاح هست از هر لحاظ, اگر اعصاب خوردی و مشغله و هزینه اضافه نیاز دارید فرشتون رو بسپارید دستشون و ضمنا اتحادیه قالیشویی نداریم و زیر نظر صنعت و معدن هستن و فکر میکنم یه کارگاه خانوادگی هست یا همچین چیزی چون اعضا به راحتی جلو مشتری به هم بد و بیراه میگفتن مثلا راننده به مدیر یا بلعکس

  18. چه احساسی بهت دست میده وقتی شب تمام خونه را تمیز کردی و فقط مونده پهن کردن قالی ها و وقتی قالی را توی خونه پهن میکنی میبینی قالی شسته نشده هست تماس میگیری میگن شب عید هست تماس بگیری جواب نمی‌دیدم یه هفته بعد تماس میگیری میگه تا شب راننده میاد و هر چی منتظر میمونی از راننده خبری نیست ۱۵ روز بعد تماس میگیری میگه تاشب راننده میاد باز هم تا الان که ساعت ۹شب هست از راننده خبری نیست
    واقعا عصبانی هستم دوسال پیش پامچال واقعا اذیتمون کرد با بد قولیش و امسال شماره فخرآباد را گرفتم نمی‌دونستم زیر مجموعه پامچال هست کجا باید جوابگوی ما باشه یک میلیون و پانصد گرفته ۳تا از فرشا را نشسته تحویل داده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *