قالیشویی فخرآباد دارای ۷ شعبه در شیراز

قالیشویی فخرآباد شعبه شیراز

قالیشویی کاملا مکانیزه مجهز به پیشرفته ترین دستگاههای روز دنیا

شستشوی انواع قالی و قالیچه

فرش ماشینی ، دستباف ، اعلا ، ابریشم ،

گل ابریشم ، گلیم ، گبه ، جاجیم ، سجاده مساجد

 و نمازخانه سازمانها و ارگانها

با رعایت اصول مذهبی و شستشو با آب کر

شستشو و خشکشویی انواع مبلمان منزل

 و اداری در محل شما

تعمیرات و رفوگری فرش : شامل ریشه

زیگزاگ ، رنگبرداری و رفع سوختگی

مرکز تخصصی شستشوی فرش با بیش از ۵۰ سال سابقه درخشان

 متخصص در شستشوی

فرش های ابریشم و دستبافت

شستشوی تضمینی و %۱۰۰ مطلوب

تعمیرات تخصصی فرش

 ریشه،رفو،شیرازه،سوختگی،بیدزدگی،….

طاهر و آبگیری کامل فرش با دستگاه آبگیر

سانتریفیوژ لوله ای به لحاظ اصول شرعی و بهداشتی

( عضو اتحادیه قالیشویی های شیراز )

سرویس دهی به سراسر شیراز

مجهز به انواع دستگاه های اتوماتیک

خشکشویی مبلمان منزل و اداری – موکت در محل شما

تعمیرات فرش از قبیل : ریشه – زیگزاگ – رنگبرداری – رفع سوختگی

دارای ۷ شعبه در سراسر شیراز

شماره تلفن های قالیشویی بزرگ فخرآباد

فخرآباد : ۰۷۱۳۸۳۱۹۲۰۰

معالی آباد : ۰۷۱۳۶۲۵۳۰۰۰

زرهی : ۰۷۱۳۸۳۰۱۰۱۰

رحمت : ۰۷۱۳۸۲۵۲۵۲۵

سرباز : ۰۷۱۳۸۳۱۴۱۴۱

سرداران : ۰۷۱۳۷۴۰۷۰۶۲

ادبیات : ۰۷۱۳۲۲۵۳۸۵۰

3/5 - (77 امتیاز)

2 دیدگاه‌ها

  1. قالیشویی پامچال شعبه زرهی اپراتور (پاسخگوی تلفن)کاملا بداخلاق وبی مسِولیتی داره وجز جواب سر بالا به مشتری چیز دیگه ای نمیده. در ضمن برای جذب مشتری دروغ میگن تماس میگیری میگن یه هفته فرش رو پس میدن بعد از یازده روز هم میگذره منشی بجای چک کردن کد پاسخگویی رو به راننده محول میکنه.راننده میگه منشی جواب نمیده یه شعبه دیگه زنگ بزن بعدم گوشی رو خاموش میکنه.یا میگه به مدیر واتس پیام بده اونم اصلا پیامها رو نمیخونه در ضمن قالی رو هم خوب نمیشورن من با شعبه فخراباد هماهنگ کردم قالی خوب نشسته بود فکر کردم چامچال مستقله پامچال هم خوب نبود امسال هم شعبه زرهی دادم بازم یکی از یکی بدتر.تازه متوجه شدم هرسه زیر مجموعه یه قالیشویی هستن ومتاسفانه هرسه بارمشتری مداری نداشتن چه از نظر کیفیت کار وچه از نظر برخوزد با مشتری

  2. بی ادب ترین شون شعبه بلوار رحمت …. بیشتر از ده روز قالی ما رو بردند روز اول که بردند گفتند ما سه روزه میاریم هر بار زنگ میزدم پیگیری می کردم با بی ادبی و بی احترامی جواب می دادند که باید صبر کنی هر بار یه بهانه به دروغ می آوردند
    بعد از ده روز که قالی رو آوردند آنقدر بد شسته بودند که کاملا مشخص بود وسط فرش پر از چوب و کثیفی بود …نیروشون که فرش رو آورده بود می گفت من پیک هستم اطلاع ندارم رنگ فرش کاملا عوض شده بود
    هزینه رو روز اول ۱۸۰ گفتند بعد گفتند ما ویژه شستیم برا یه فرش ۹ متری ۲۵۰ گرفتند
    خلاصه من که بسیار ناراضی هستم …وظیفه خودم دونستم که این تجربه رو با شما در میان بزارم تا شماها کلاه سرتون نره

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *